Haii!

Just nu sitter jag i mitt rum och pluggar.. Jag är skit trött funderar på att sova hahah nej, ska bli klar först :P Aja, idag och igår var typ värsta depp-dagen i skolan :( Min svenska lärare hade bedömt fel i svenska slutbetyg... Bara för att han bedömde fel så sänktes nästan alla till E buhuhuhu... Jag blev skit sur så nu jävlar, jag ska inte ha E! Det enda vi elever kan göra för att få ett bra betyg är att göra typ tre-fyra uppgifter, t.ex om jag får tre A och en D då kommer jag få typ B eller C i slutbetyg :o Jag tror att den där läraren kommer att få sparken :P Aja som sakt jag sitter och pluggar, och gissa med vad, en av de där uppgifterna -,- Vi ska typ hitta en nyhetsartikel och göra om den till en saga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback