My weekend in pics!

Hela helgen har jag och Melissa varit med Amilia för att hon fyllde år i lördags. Ett STORT GRATTIS till Amilia!!!!!
 
Fredags, var vi hemma hos Amilia och åt plättar med sylt och nutella, sen hade jag träning och då ville Amilia och Melissa förlja med, sen gick vi hem till mig och hade myskväll!! :)
 
 
Lördags, var vi hemma hos Amilia och då öppna hon hennes presenter som hon fick av mig och Mellie, sen kollade vi på film tills tårtan blev klar sen åt vi!!! Tårtan bakades av Amilias storasyster och dekorerades av Amilia!!! :)
 
Söndag, då gick vi till kista och kollade på film oblivion med Tom Cruise och Morgan Freeman <3

Kommentarer
Nån säger:

Jalla forsätt blogga daaaaa

2013-05-03 | 13:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback