Chill dag

Idag va en bra dag. Först jobbade jag som vanligt. Sedan kom Amilia till stinsen så gick vi runt lite och efter det åkte vi hem till Frida och där va ett gäng vänner som hade grillat innan så när vi kom så var maten färdig. Fast dumma som vi va så hade vi ätit i burger king innan, smart. Vi chillade hos Frida lite sen spelade vi monopol då jag ledde fast gick ner i konkurs.. Haha sämst jag är. Men det va kul, en sån här dag behövdes från all stress för denna vecka och all stress jag kommer att ha under helgen för vi firar påsk då. Att kunna få umgås med ett gäng vänner och slippa allt annat är det skönaste som finns. Det kändes verkligen som om det var sommarlov men sen så insåg man att det va påsklov. Men det va kul iaf. Imorgon kommer jag att jobba sen kanske jag går på en promenad eller går jag och gymmar, beach 2036 vare va?
Bild från idag och mina nya skor som jag påriktigt är kär i!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback