Tidskapsel/dagbok

Asså waow de här känns som ett annat liv... Jag tänkte börja blogga igen men inte för att blogga utan för att använda denna sida som min egna dagbok. Jag har bestämt mig att bli bättre på att skriva och jag kom fram till att detta är en av de bästa sätten man lär sig utav, som t.ex blondinbella som har skrivit två böcker bara genom att ha skrivit i sin blogg sedan sina yngre år. Jag menar varför inte, jag förlorar ingenting på det plus jag är en sådan person som vill känna tiden jag har eller minnen jag får och det gör jag genom att skriva. Jag tittade genom min blogg och det kändes som om jag gick igenom en tidskapsel. Det är här mina minnen finns och det är här de bevaras.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback