Weirdo...

Igår var jag på promenad med Fei. Som ni kanske inte visste så älskar jag glass så vi gick och köpte mjukglass och satte oss vid en bänk. Sedan gick jag hem till Claudia lite spontant och pratade lite och "pluggade". Inget mer med det. Idag gjorde jag nog inte så mycket började skolan 12:20 och slutade 13:35 en timmes lektion sen så satt jag och plugga sen till träningen. Jag vet inte vad det var med den här träningen men det känns som att jag inte har någon ork att göra något inte ens att äta eller sova. Den här träningen har typ phsykat mig for real. Det känns bara som att jag vill att det ska vara 20+ grader och vara på Vilunda vallen och springa inget annat utan bara helt enkelt att springa weird mode jag är på. Tror jag ska gå ut och springa imorgon innan min träning vi får hoppas på att det blir fint väder. 
Glass från gårdagens



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback